Nettside

En nettside er ofte det første møtet en potensiell kunde har med din bedrift. Om din nettside er gammel og utdatert vil dette påvirke førsteinntrykket til din bedrift. Det er derfor viktig å ha en nettside som gjenspeiler dine verdier ved å fokusere på brukervennlighet, responsivitet, design, struktur og ikke minst innhold. 

Hvordan fremstilles du på nett?

Omtrent 90% av alle kunder slår opp nettsidene til potensielle leverandører før de tar kontakt. Det betyr at det er viktig at de får et godt førsteinntrykk. Gi dine besøkende en god grunn til å velge nettopp din bedrift. Vis kvalitet, vekk oppmerksomhet, og viktigst av alt – tilby riktig informasjon! Dette kan hjelpe din bedrift til å bli førstevalget blant konkurrenter. 

Responstivt og brukervennlig

I 2020 ble det undersøkt at 68.1% av alle som besøker nettsider gjør det via mobiltelefon. Dette peker til hvor viktig det er å ha en nettside som responsiv og brukervennlig på mobil, i tillegg til de 28.9% prosentene av brukere som tar i bruk datamaskiner. Det er derfor viktig å ha en nettside som kan tilpasse seg alle forskjellige størrelser, både når det gjelder mobiler, nettbrett og skjermer for å ikke utelukke potensielle kunder for din bedrift.